למה דגם city עוד לא תפס את הקהל הישראלי - ארנקי אקסנטרי

למה דגם city עוד לא תפס את הקהל הישראלי,

ומה הפתרון של אקסטרני לצורכי הקהל המקומי?

מגמת נטישת המזומנים הולכת ומתרחבת ברחבי העולם, ובאירופה בפרט. יותר ויותר עסקים מעדיפים שלא להתעסק עם מזומנים, ובכך לצמצם את טעויות האנוש בעמדות החיוב ואת הסיכון לגניבות, ואילו הקהל הרחב מצד שני נהנה להתנהל בעזרת כרטיסי אשראי ואפליקציות תשלומים מבלי מרשרשים בכיסים וכסף קטן בארנקים.

גם בישראל יש כיום יותר ויותר עמדות לחיוב עצמי בכרטיסי אשראי. אנו רואים אותן ברשתות השיווק, בחנויות הפארמה ואפילו במסעדות ובתי קפה. ניתן לבצע רכישות והעברות כספים באמצעות אפליקציות התשלומים של הבנקים, ונגיף הקורונה עודד אותנו להשתמש בכרטיסים ללא מגע, מה שהפחית את השימוש במזומנים באופן משמעותי.

עם זאת, הקהל הישראלי עדיין מתעקש לזרוק כמה מטבעות בתחתית התיק, בכיס האחורי או בנרתיק למטבעות, ולו רק בשביל לקנות גלידה לילד, להתרענן עם קפה באמצע היום או לתרום לפושט יד בצד הדרך.

ככל הנראה, זו הסיבה שבגללה דגם City wallet של ארנקי אקסנטרי, מותג היוקרה הנורבגי, לא ממש הצליח להשתחל אל הכיס של הקהל הישראלי. הדגם הזה כל כך קומפקטי ופונקציונלי, שהוא נועד להכיל עד 6 כרטיסים בלבד, ללא מקום לכסף מזומן או למטבעות.

לעומת זאת, 2 הדגמים הנוספים של ארנקי אקסנטרי תפסו פלח שוק מאוד רחב, בעיקר של גברים שעוסקים במקצועות חופשיים כמו ראיית חשבון, עריכת דין, אנשי עסקים, רופאים, יועצים פיננסיים, יועצי נדל”ן ועוד.

Basic wallet – הדגם הבסיסי של ארנקי אקסנטרי מכיל עד 16 כרטיסים ותא למזומנים (שטרות בלבד). הדגם נפוץ בעיקר בקרב גברים.

Multy wallet – הדגם מכיל עד 16 כרטיסים, תא למזומנים ונרתיק למטבעות. הדגם נפוץ בעיקר בקרב נשים, אולם יש גברים רבים שבוחרים בו מפאת הפונקציונליות שלו.

הייחודיות של הארנקים מתבטאת בחומרי גלם איכותיים ביותר, עמידות גבוהה ומראה אסתטי, יוקרתי. פרט לכך לכל ארנקי אקסנטרי הגנת RFID, פטנט ייחודי שמגן על הכרטיסים בארנק מפני גניבת פרטים. הארנקים הנם בעלי מבנה חדשני ובגודל כרטיס ביקור, ומשתחלים לכל כיס זעיר באין מפריע.

רוצה לדעת יותר על ארנקי אקסנטרי היוקרתיים? אנו מזמינים אותך להכיר את מבחר הדגמים שלנו ולבחור את הדגם המועדף עבור הגבר שלך.