גניבה של פרטי כרטיס האשראי עלולה לגרום לך לצרות צרורות - ארנקי אקסנטרי

גניבה של פרטי כרטיס האשראי עלולה לגרום לך לצרות צרורות.

 לא רק שניתן לבצע באמצעות הפרטים הללו רכישות בחנויות מקוונות ולבזבז את כל כספך, גניבת פרטי הכרטיס חושפת אותך לשפע של נוכלויות, שהחמורה ביותר היא גניבת הזהות שלך. 

רבים נוטים לחשוב שגניבת פרטים של כרטיסי אשראי מתבצעת על ידי גניבה פיזית של הכרטיס או באמצעות פריצות סייבר שמתבצעות למערכות מאגרי נתונים וסליקה של חברות, ארגונים וגופים שונים. אולם קיימת דרך נוספת, באמצעותה נוכלים יכולים לגזול ממך את פרטי כרטיס האשראי שלך. הם עושים זאת ממש מתחת לאף שלך, ממרחק של 50 מטר בלבד (ואף כפול מכך), וזה לוקח להם לכל היותר 3 דקות (ברוב המקרים הרבה פחות).

הכרטיסים שחשופים לתרמית הם כרטיסים שתומכים ב- NFC, אותם ניתן להעתיק ולשכפל על ידי הנחת הכרטיס על הסמארטפון. בשיטה זו ניתן להעתיק ולשכפל כרטיסים בעמדות חיוב מבלי שהלקוח מודע לכך ואפילו חושד.

חברת אקסנטרי, מותג הארנקים הנורבגי היוקרתי מציע פתרון חדשני – פטנט להגנת RFID, שמגן על כרטיסי האשראי מפני שכפול והעתקה ומבטיח לך שקט נפשי.

הייחודיות של ארנקי אקסנטרי

ארנקי אקסנטרי היוקרתיים משווקים ביותר מ- 20 מדינות ברחבי העולם. העיצוב החדשני, המראה היוקרתי, הקומפקטיות והפרקטיות כבשו את אהדת הקהל, אך איכות חומרי הגלם ועמידות המוצר הבטיחו את נאמנותם למותג.

היתרונות של ארנקי אקסנטרי

באמצעות תזוזה זעירה של האגודל ניתן לשלוף בקלות ובאופן פשוט כרטיסים ושטרות. הארנק מצריך מינימום מאמץ ומבטיח מקסימום תועלת. הגודל של הארנק כגודלו של כרטיס ביקור (9X5), כך שהוא נכנס בקלות לכל כיס, חומרי הגלם ממנו הוא עשוי הנם איכותיים ביותר והמבנה שלו חדשני.

חברת אקסנטרי שואפת להוביל בחדשנות וביצירתיות. היא שואבת השראה מעולמות העיצוב העילי באירופה, ומייצרת ארנקים מינימליסטיים, נקיים שעשויים מחומרי גלם משובחים.

רוצה לדעת יותר על ארנקי אקסנטרי היוקרתיים? אנו מזמינים אותך להכיר את מבחר הדגמים שלנו ולבחור את הדגם המועדף עליך.