ארנקי אקסנטרי, מותג היוקרה שמשתחל לכיס של כל אחד ואחת - ארנקי אקסנטרי

ארנקי אקסנטרי, מותג היוקרה שמשתחל לכיס של כל אחד ואחת

מותג הארנקים אקסנטרי שהגיע מנורבגיה חדר לשוק הישראלי כבר לפני כעשור. בשנותיו הראשונות הוא כבש את בעלי המקצועות החופשיים, עורכי דין, רואי חשבון, רופאים, אנשי עסקים ועוד, שאהבו את המראה היוקרתי, את הקומפקטיות ואת איכות המוצר שמבטיחה את עמידותו לאורך שנים רבות.

ככל שהמותג צובר פז”מ בגבולות ארצנו, הוא מתפשט גאוגרפית, אך במקביל מצליח למשוך התעניינות מקהלים נוספים.

באופן טבעי גברים רבים נמשכים ליתרונות ארנקי אקסנטרי, שמגיעים ב- 3 דגמים שונים, ומותאמים לאופי השימוש בארנק. אולם באופן די מפתיע, אם נהיה כנים, הביקוש לארנקים הללו עולה גם בקרב נשים, שרוצות ליהנות מיתרונותיו השונים.

האפשרות לשאת ארנק שגודלו בגודל כרטיס ביקור ולהכיל בו את כל מה שהארנק המסיבי מחנות הגאדג’טים לגברים בקושי דחס קוסמת לגבר הישראלי הממוצע, שממילא מעדיף לשאת רק את הנייד ואת כרטיס האשראי.

חסימת ה- RFID, שמותקנת בארנקי אקסנטרי, מספקת הגנה מפני גניבת פרטי כרטיסי האשראי שבתוכו, ובכך מספקת ביטחון ושקט נפשי לבעליהם. הפיתוח החדשני הזה הוא פטנט ייחודי לארנקי אקסנטרי, שמגדיל את הביקוש להם, במיוחד בתקופה בה רבים מהאנשים מתנהלים רק עם כרטיסי אשראי ויש שפע של נוכלים שמנצלים כל פרצה לגזל ומרמה.

3 הדגמים של ארנקי אקסנטרי

  1. City wallet – ארנק אקסנטרי, שמיועד להכיל עד 6 כרטיסים.
  2. Basic wallet – ארנק אקסנטרי בסיסי, שמיועד להכיל עד 16 כרטיסים וכסף מזומן (שטרות בלבד).
  3. Multy wallet – בדומה לדגם הבסיסי, גם הדגם הזה מיועד להכיל עד 16 כרטיסים וכסף מזומן, ויש בו גם תא שמיועד לכסף קטן. הדגם הזה הוא הפופולרי ביותר בקרב נשים, שמעדיפות ארנק ם תא לכסף קטן.

רוצה לדעת יותר על ארנקי אקסנטרי ויתרונותיהם? אנו מזמינים אותך להכיר את מבחר הדגמים שלנו ולבחור את הדגם המועדף עלייך.